etarnal-killer Index du Forum
etarnal-killer
team entre potes

etarnal-killer Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: [HQ] Kan<Nie So..nder#Jou Nie ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    etarnal-killer Index du Forum -> etarnal-killer -> Présentation des membres
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
gushekae

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 15:43 (2016)    Sujet du message: [HQ] Kan<Nie So..nder#Jou Nie Répondre en citant

Kan Nie Sonder Jou Nie > urlin.us/2bk38

En..my..liefde..vir..jou..kan..ek..nie..tel..nieWant...sonder...jou...besef...ek...baie...gou,...dat...ek...jou...stywer...vas...moes...houKom....ons....maak....dit....beter,....kom....ons....maak....dit....beterEn....my....liefde....vir....jou....kan....ek....nie....tel....nieWant...naby...jou...is...ek...'n...beter...ouAfrikaans....English..(US)....Nederlands....Frysk....Espaol..Privaatheid....Bepalings....Reklame....Advertensiekeuses....Koekies....Meer..Facebook....2016..-->...Name...Artist...Time...Price......2...Kan...Nie...Sonder...Jou...Nie...Jay...3:22...$0.99...View...In...iTunes...3...Soms...Sien...Jy...My...Jay...4:20...$0.99...View...In...iTunes...4...My...Hart...Wil...Jou...Nie...Los...Nie...Jay...3:56...$0.99...View...In...iTunes...5...In...A...Moment...Like...This...Jay...3:06...$0.99...View...In...iTunes...6...Pad...Terug...Huis...Toe...Jay...3:08...$0.99...View...In...iTunes...7...Jy't...Gese...Jay...4:03...$0.99...View...In...iTunes...8...Baie...Van...My...Vir...Net...'n...Bietjie...Van...Jou...Jay...3:42...$0.99...View...In...iTunes...9...Melanie...Jay...3:30...$0.99...View...In...iTunes...10...Hier...In...My...Hart...Jay...3:49...$0.99...View...In...iTunes...11...Iewers...Jay...2:49...$0.99...View...In...iTunes...12...Kiss...a...Girl...Jay...3:47...$0.99...View...In...iTunes...13...Toe...Stop...My...Hart...Jay...&...Lianie...May...3:47...$0.99...View...In...iTunes...12...Songs...Top...Albums...and...Songs...by...Jay...1ek..wil..nie..sonder..jou..nie..ek..kan..nie..sonder..jou..nie,..ek..sal..niewil..nie..sonder..jou..nie..ek..kan..nie..sonder..jou..nie,..ek..sal..nieFollow....us....on....AppStoreDis...nog...nie...die...verlede...nie,...want...sommer...is...nie...'n...rede...nieDiscover....and....share....new....apps..Apple..iTunes..Shop..and..Learn..Open..Menu..Close..Menu..Mac..iPad..iPhone..Watch..TV..Music..iTunes..iPod..Accessories..Gift..Cards..Apple..Store..Open..Menu..Close..Menu..Find..a..Store..Genius..Bar..Workshops..and..Learning..Youth..Programs..Apple..Store..App..Refurbished..Financing..Reuse..and..Recycling..Order..Status..Shopping..Help..For..Education..Open..Menu..Close..Menu..Apple..and..Education..Shop..for..College..For..Business..Open..Menu..Close..Menu..iPhone..in..Business..iPad..in..Business..Mac..in..Business..Shop..for..Your..Business..Account..Open..Menu..Close..Menu..Manage..Your..Apple..ID..Apple..Store..Account..iCloud.com..Apple..Values..Open..Menu..Close..Menu..Environment..Supplier..Responsibility..Accessibility..Privacy..Inclusion..and..Diversity..Education..About..Apple..Open..Menu..Close..Menu..Apple..Info..Job..Opportunities..Press..Info..Investors..Events..Hot..News..Legal..Contact..Apple..More..ways..to..shop:..Visit..an..Apple..Store,..call..1-800-MY-APPLE,..or..find..a..resellerUnited...States...Copyright......2016...Apple...IncWant..sonder..jou..besef..ek..baie..gou..dat..ek..jou..stywer..vas..moes..houPrivacy...Policy...Terms...of...Use...Sales...and...Refunds...Site...Map...Oooh..VerwyderWebkoekies....help....ons....om....Facebook-dienste....te....verskaf,....beskerm....en....verbeterOooh...Deur....voort....te....gaan....om....ons....webwerf....te....gebruik,....stem....jy....in....tot....ons....webkoekiebeleid.Facebook-logoE-pos....of....FoonWagwoordForgot....account?Registreer........AfrikaansEnglish....(US)NederlandsFryskPolskiTrkeDeutschFranais....(France)EspaolPortugus....(Brasil).RegistreerTeken....aanMessengerFacebook....LiteSelfoonVind....vriendeKentekensMenseBladsyePlekkeSpeletjiesLiggingsBekendesGroepeAangaandeSkep....AdvertensieSkep....BladOntwikkelaarsLoopbanePrivaatheidKoekiesAd....ChoicesBepalingsHulpInstellingsAktiwiteitslog....Facebook........2016Want..naby..jou..is..ek..'n..beter..ouAll...rights...reservedwil...nie...sonder...jou...nie...ek...kan...nie...sonder...jou...nie,...ek...sal...nie'n..Storm..van..liefdeEk...En,....kom....ons....maak....dit....beter....met....'n....stormwil..nie..sonder..jou..nie..ek..kan..nie..sonder..jou..nie,..ek..sal..nieOpen....Menu....Close....Menu....Apple....Bag....Apple....Mac....iPad....iPhone....Watch....Music....Support....Search....apple.com....Bag....Oooh...Opening..the..iTunes..Store.If..iTunes..doesn't..open,..click..the..iTunes..application..icon..in..your..Dock..or..on..your..Windows..desktop.Progress..Indicator..Opening..the..iBooks..Store.If..iBooks..doesn't..open,..click..the..iBooks..app..in..your..Dock.Progress..Indicator..iTunes..iTunes..is..the..world's..easiest..way..to..organize..and..add..to..your..digital..media..collectionEk....wil....nrens....kyk....nie,....want....oralste....sien....ek....jouOverviewMusicVideoChartsNuusberigte.."Lirieke..Lyrics"..7..Julie..2014....Adam..Tas..Storm..van..Liefde..Inleiding..Ek..wil..nie..slaap..nie,..want..ek..wil..die..droom..van..jou..nieEk..SoloView....In....iTunes........Name....Album....Time....Price........1....In....A....Moment....Like....This....Solo....3:06....$0.99....View....In....iTunes....2....Toe....Stop....My....Hart....Solo....3:47....$0.99....View....In....iTunes....3....Melanie....Solo....3:30....$0.99....View....In....iTunes....4....Bokke,....Hou....Die....Beker....Hier....Rugby....Is....Groot....3:26....$0.99....View....In....iTunes....5....Een....Vir....Almal....En....Almal....Vir....Een....Rugby....Is....Groot....4:21....$0.99....View....In....iTunes....6....Kan....Nie....Sonder....Jou....Nie....Solo....3:22....$0.99....View....In....iTunes....7....Baie....Van....My....Vir....Net....'n....Bietjie....Van....Jou....Solo....3:42....$0.99....View....In....iTunes....8....My....Hart....Wil....Jou....Nie....Los....Nie....Solo....3:56....$0.99....View....In....iTunes....9....Hier....In....My....Hart....Solo....3:49....$0.99....View....In....iTunes....10....Jy't....Gese....Solo....4:03....$0.99....View....In....iTunes....Listeners....Also....Bought....Jakkals....Trou....Met....Wolf....Se....VrouKarlien....Van....JaarsveldView....In....iTunes....Rugby....Is....GrootVarious....ArtistsView....In....iTunes....Ek....Kan....Weer....In....Liefde....GloHeinz....WincklerView....In....iTunes....Nommer....EenJakkie....LouwView....In....iTunes....Die....Moeite....WerdRiana....NelView....In....iTunes........Name....Album....Artist....Time....Price........1....By....My....Die....Moeite....Werd....Riana....Nel....2:57....$0.99....View....In....iTunes....2....Ons....Vir....Jou....Suid-Afrika....Rugby....Is....Groot....Bok....van....Blerk....&....Robbie....Wessels....3:38....$0.99....View....In....iTunes....3....Shosholoza....Rugby....Is....Groot....Coleske....1:41....$0.99....View....In....iTunes....4....Ek....Kan....Weer....in....Liefde....Glo....Ek....Kan....Weer....In....Liefde....Glo....Heinz....Winckler....3:07....$0.99....View....In....iTunes....5....Ek....Val....Vir....Jou....(featMonique)..Die..Beste..Van..Snotkop..Snotkop..2:59..$0.99..View..In..iTunes..6..Sonder..Jou..Jakkals..Trou..Met..Wolf..Se..Vrou..Karlien..Van..Jaarsveld..3:43..$0.99..View..In..iTunes..7..Dans..Die..Moeite..Werd..Riana..Nel..3:06..$0.99..View..In..iTunes..8..Geronimo..Bombs..Away..Sheppard..3:38..$1.29..View..In..iTunes..9..Roer..Jou..Voete..Die..Liefde..Los..'n..Spoor..Jak..de..Priester..3:03..$0.99..View..In..iTunes..10..Macarena..Mambo..Kaalvoet..Robbie..Wessels..3:08..$0.99..View..In..iTunes..View..In..iTunes..Partial..AlbumGenres:..Pop,..MusicReleased:..Jul..26,..2011..2010..Coleske..Artists..Customer..Ratings..We..have..not..received..enough..ratings..to..display..an..average..for..this..album f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 15:43 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    etarnal-killer Index du Forum -> etarnal-killer -> Présentation des membres Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006